[linux] tape gui

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Pátek Srpen 11 15:17:30 CEST 2006

Slovo 'trdla' nemyslim ako urazku :-P

irb(main):001:0> puts @subject
"[linux] tape gui"
=> nil
irb(main):002:0> exit

Clovek by si myslel, ze hlada daky sofik na ovladanie paskovej
mexaniky. Najlepsie GUIckovy.

No ked ale nevie poriadne napisat, co chce, tak by sme mu mohli
vysvetlit, ze zaloha na paske, to ine ako paseku nenarobi. Si spominam
na doby nedavno minule, ked som v jednej firme chcel vytiahnut zalohu
z pasky a ta paska pokapala ako na salasi slanina.

s uctou,
trdlo jard

PS: Daco takuoto, pistik moj ? http://freshmeat.net/projects/uberbackup/