[linux] Re: Problem s rozchadzanim casu, + cdrecord

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Sobota Srpen 12 15:58:06 CEST 2006

"Ale myslim si, ze nie je dovod, aby softverove hodiny zastali kvoli
IDE prenosu."

Disablovane IRQ na kratku dobu a ujde ti tick IRQ timera... Kedysi som
toto riesil, kvoli stracaniu znakov zo seriovej linky. Niekedy skratka
nestihla seriova linka s hw flow controlom nahodit bit 'neposielaj mi
dalsie data', lebo kernel sa hrajkal s IDEckom. Som myslel, ze sucasne
2.6 to uz maju dako poriesene ???

j.