OT mail client [WAS: [linux] Re: Problem s rozchadzanim casu, + cdrecord]

Pondělí Srpen 14 10:07:59 CEST 2006

On 12.08.06 13:32, Peter Chabada wrote:
> Ukoncime uz tento flame.

Ukonci ho ty, a to tym, ze prestanes trepat hluposti.

> Kedze zalamovat zobrazeny mail dokaze kazdy rozumny mail klient, je
> zalamovanie na 72 (80) znaku prezitok.

hovno, hovno. Vies co je plaintext format? Ten je definovany tak, ze novy
riadok je tam, kde je znak noveho riadku a nie inde.

> Web tiez zalamuje prehliadac a nie autor.

Web bude tazko niekto zalamovat, web znamena siet.

Mozno si myslel HTML, lenze v definicii HTML je, ze ho zalamuje klient, na
rozdiel od plaintext formatu.

Ako som uz napisal, ak ti zalezi na tom, aby si mohol klient zalomit text ako
chce, pouzi flowed format podla RFC 2646. Ak ho teda tvoj klient podporuje.

A nesnaz sa dotrtkavat cisty, plaintextovy format.

Remember half the people you know are below average.