SOLVED ** Re: [linux] kam napisat setxkbmap ??

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Srpen 21 20:17:54 CEST 2006

Robert Cernansky  wrote / napísal(a):

> [...]
>
> Uhm, no ja som myslel, ze ked napises ten prikaz setxkbmap ... tak ti
> to funguje. Teda mas pravdu treba tam aj sk. Skus podla mojho (ja mam
> ale prepinanie shift + shift, tak ak to bude fungovat nahrad si to
> svojim grp:alt_shift_toggle):
>
> Section "InputDevice"
>         Identifier  "KME"
>         Driver      "kbd"
>         Option      "XkbModel"   "scorpius"
>         Option      "XkbLayout"  "us,sk"
>         Option      "XkbVariant" ",qwerty"
>         Option      "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll,altwin:super_w
> [...]

Hi.

[...]
"grp:alt_shift_toggle,caps:shift,grp_led:scroll"
EndSection

Az na zalomavanie mailu :) to funguje OK.

Ale nie som spokojny pri zrovnavanis WIN. Mam totizto 2 moznosti:
1. vyuzit Kxkb a mam:
+ peknu vlajocku
+ skratku nastavenej klavesnice
+ viem prepinat mysou
+ viem si nastavit, ci prepnutie klavesnice je Global/Application/Windows
+ jednoduchsia manipulacia, ak pouzivam napr. 5 narodnych klavesnic
- neviem prepinat klavesnicovou skratkou
- neviem si nastavit scrolLED na identifikaciu

2. pouzijem nastavenie xorg.conf a mam presny opak:
-
-
-
-
-
+
+

Je nejaka moznost, ako docielit pre Debian a KDE vsetky al. vacsinu
vyhod 1+2?

TNX 2 all&Robo.

JK