OT: Re: [linux] konverter z iptables na cisco konfig

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Středa Srpen 23 14:00:15 CEST 2006

Toto znie ako dobry nanet na studentsku/rocnikovu/bakalarsku pracu :)
S najstrojmi z diskretnej matematiky a algebry by sa dalo na to
pozriet abstraktnejsie a zvladnut to, nema niekto moznost zadat toto
studentom s podmienkou, ze sa bude jednat o opensource ? snad sa najde
niekto, kto si chce v komunite spravit dobre meno :-P

jard