[linux] SWT a gcj -skusenosti

Jaroslav Soltys jardique na gmail.com
Pátek Srpen 25 15:56:06 CEST 2006

Prosim zdrzte sa presnych ciselnych udajov o porovnani ryxlosti
jazykov :) napr. ruby je 400x pomalsie ako C v jednom benchmarku,
ktory robi konkretny vypocet, ale v ostatnych neni az take pomale...

Cisla ktore uvadzate, su pravdive pre istu domenu problemov, ale pre
inu mozu byt dost rozne. Pri vascine aplikacii nejde ani tak o ryxlost
vypoctov, ako o responzivnost (ake je spravne slovenske slovo ? tarzan
speaks english :))  a pamatove naroky. Napr. azuerus je nepochybne
dobry klient, ale rad 'papa moju memory'.

Ak je aplikacia 2x pomalsia oproti optimalnemu stavu, tak si to (okrem
hier) vacsinou ani nikto nevsimne, ale ak zozerie pamate az masina
zacne swapovat, tak potom uzivatel _MA_ pocit, ze je zle nakodena a ze
je pomala. Pritom algoritmy mozu byt seberyxle...

j.