[linux] SWT a gcj -skusenosti

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 28 08:23:46 CEST 2006

Jaroslav Soltys wrote:
> Pre pentium (p55c) to nebol problem. V dnesnej dobe ale robit rucne
> optimalizaciu na daky  procesor nema vyznam, cas programatora je
> drahsi ako hardware :)
>
> Napr. pri vyvoji pre mobilne zariadenia je niekedy lepsie naalokovat
> na zaciatku staticky dake polia, vsetko narvat do jednej classy a
> zabudnut na OO pokial sa da. Skratka sa vnutri tej classy tvari ako
> keby sme mali "neobjektove Cecko", akurat ze nemame pointre ale iba
> referencie :) Je to smutne, ale pri niektorych dyvajsoch je to jedina
> moznost ako zachovat aspon daku responzivitu.

Keby to slo, ja som de facto riedeny cez obsah pipe-y, do ktorej dava
udaje hard RealTime cast(Finite State Machine Laboratories RTLinuxFree)
pricom Linux kernel je iddle task RT exekutivy, takze vela casu nemam...
> PS: peto prosim ta, linku na tie testy nemas ? btw
> http://shootout.alioth.debian.org/ ak to tu este nepadlo :)

Uz si to nepamatam, poslal mi to cez ICQ student a uz to nie je v
historiim ale to iste vyjadrenie, pre inu ulohu
http://www.xent.com/pipermail/fork/2002-September/014460.html

a nieco je tu
http://www.stllinux.org/meeting_notes/1996/0815/
a tu