[linux] KOMERCIA instalator

Matus Mlynarcik linux na recesia.sk
Pondělí Srpen 28 17:22:43 CEST 2006

Zdravim!

Momentalne som na druhom konci Slovenska, takze urcite nie som schopny
Vam vyhoviet, ale ak nikoho nezozeniete odporucil by som Vam stiahnut si
obraz openSUSE (opensuse.org),  Ubuntu/Kubuntu (ubuntu.org /
kubuntu.org) alebo Fedora Core (fedora.org)  vypalit si ho na CD/DVD a
skusit nainstalovat sam. Tieto distribucie su uzivatelsku velmi prijemne
i pri instalacii a par klikmi mate nainstalovany a "nakonfigurovany"
cely system. Pripojenie k sieti (ako aj zdielanie adresarov) by nemal
byt taktiez problem.

S pozdravom

--
Matus Mlynarcik -- m na te