[linux] KOMERCIA instalator

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pondělí Srpen 28 17:57:35 CEST 2006

Zdravim,

ja si myslim, ze

1. vychod podcenovat netreba, urcite sa niekto najde,

2. ked niekto hlada niekoho na urcitu pracu, vacsinou to nie je preto,
lebo by to nevedel urobit sam, ale skor preto, ze na to nema cas a je
ochotny za to zaplatit.

Myslim, ze sa tentoraz nemylim ;).

ostry