[linux] RH8 - samba 3.0.2x

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Neděle Prosinec 10 12:27:48 CET 2006

skusal som vselico ...

len som sa asi nedopracoval k tej spravne distribucii....
co som vsetko skusal .. tak mi vyhadzovalo ze potrebuje lib-ka

kua a to mi pisalo na kazej tej sambe co som stiahol vzdy nieco ine
vyzeralo to tak ako keby mi na masine chybalo 90% linuxu  ;o)))))

- tomu som sa chce vyhnut .. make a makeinstall ;o)
 lebo som si spomenul ako sa to robievalo na slackware a to uz radsej nie
;o(((
:-D

hlavne by mi pomohlo keby mi niekto poskytol sambu 3.0.x co bezi na RH8
ked budem vediet ze dany files samby bezi na RH8 tak budem robit cokolvek
aby sa to
rozbehlo ;o)
a super by pomohlo keby to niekto mal rozbehnut .. ze by som sy bol na 100%
isty ze to funguje ;o)

dik