[linux] RH8 - samba 3.0.2x

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Prosinec 8 13:34:19 CET 2006

On Sun, Dec 10, 2006 at 12:27:48PM +0100, Pavol Ivan wrote:
> hlavne by mi pomohlo keby mi niekto poskytol sambu 3.0.x co bezi na RH8
> ked budem vediet ze dany files samby bezi na RH8 tak budem robit cokolvek
> aby sa to
> rozbehlo ;o)
> a super by pomohlo keby to niekto mal rozbehnut .. ze by som sy bol na 100%
> isty ze to funguje ;o)

Nic v zlom, ale podla mna bude chyba niekde medzi stolickou
a klevesnicou. ;-) RH8 ma urcite dobru sambu priamo v balikoch, takze by
som najprv zistil, ako instalovat baliky a nainstaloval ju priamo
z balikov.  A ked to bude nainstalovane, tak to treba este aj spravne
nakonfigurovat. Na internete najdes urcite dost informacii o tom, ako
a co nastavit. Nenapisal si ziadne konkretne poziadavky, co od toho
cakas. Takze tazko potom radit.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207