[linux] script "bez diakritiky"

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Pondělí Prosinec 11 20:53:18 CET 2006

Btw, viackrat sa mi stalo pri preklapani ludi z Windows na Linux, ze
diakritika v nazvoch suborov bola rozhasena a kvoli tomu nesli tie
subory otvarat. Keby riesenie tohto problemu bolo dostatocne
user-friendly zabudovane priamo v distribuciach Linuxu, myslim, ze by to
bol dalsi prijemny krok pri dohanani naskoku Windows v oblasti
desktopovych OS. Mate dakto paky na prepasovanie niecoho takeho napr. do
Ubuntu?

ostry