[linux] script "bez diakritiky"

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Úterý Prosinec 12 03:48:46 CET 2006

asi uz zachadzam prilis od temy, ale mojou otazkou som mal na mysli
nieco viac klikacie, resp. automaticke ;)

je mi jasne, ze v linuxe sa da vselico zrobit s pomocou 'man xyz', ale
99% beznych uzivatelov chce, aby to len fungovalo a nezatazovalo ich s
implementacnymi detailami

niektore veci by mali fungovat uplne samozrejme - napr. ked clovek
prenesie subor, tak caka, ze si ho bude moct otvorit bez zbytocnej
alchymie - zivot je prilis kratky na to, aby sa clovek zadrbaval s
kazdou takouto somarinkou, a ked sa s nou nechce zadrbavat, netreba v
tom hladat jeho neochotu citat manualy, ale nezrelost technologii

ked si tento typ uzivatela prinesie napr. z prace, kde ma operacny
system X data na USB kluci domov, kde ma operacny system Y, tak sa vobec
necudujem, ze nema chut riesit 'man mount' a ani privolavat k takemu
elementarnemu ukonu systemaka - chce tak velmi vela?

ale taketo vylevy sem asi zbytocne pisem, takze dobru noc