[linux] multimedialne Linux PC - vianocny darcek

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Prosinec 20 23:26:03 CET 2006

Zdravim Vas,

rad by som postavil PC na baze Linux, ktore by malo umoznovat pracu
dvoch pouzivatelov naraz:

1. na pracu - LCD+keyb+mouse
2. na zabavu - pripojenie klasickeho televizora + bezdrotove periferie
(klavesnica, mys, pripadne dialkovy ovladac - bez nutnosti priamej
viditelnosti)

V prvom rade by som sa rad opytal, ci je to na Linuxe realizovatelne a
pripadne nejake SW+HW hinty.

Rozhodujem sa medzi tymito zakladnymi doskami:
http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=8372467
http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=8193610

Nie som velmi expert na hardware, takze by ma velmi potesilo, ak by mi
dal dakto tip na to, ako vyriesit graficku kartu (neviem, ci treba 2
osobitne karty, pricom jedna s tv-out, alebo staci jedna, ktora ma vga
aj tv-out).

S bezdrotovou klavesnicou a mysou by asi nemal byt problem, ale co sa
tyka napr. dialkovych ovladacov, neviem, ci sa jedna o rozne
proprietarne riesenia alebo aj v linuxe podporovane priemyselne
standardy.

Vopred dakujem za rady a prajem prijemne sviatky a stastny novy rok
vsetkym odberatelom tohto mailinglistu!

ostry