sucasna praca 2 uzivatelov na 1 PC WAS Re: [linux] multimedialne Linux PC - vianocny darcek

Zdenko Podobný zdposter na gmail.com
Pátek Prosinec 22 12:06:05 CET 2006

On 12/21/06, Jan Ostrochovsky <ostrochovsky na rec.uniba.sk> wrote:

> Len neviem, ako Linuxu povedat, ze LCD+klav+mys je nezavislou grafickou
> konzolou od druhej, ktoru tvori televizor+druha_klav+druha_mys. Ma s tym
> niekto skusenosti? Mozno mi to distribucia nejako sama zdetekuje a opyta
> sa na tieto priradenia (?). (Bude tam asi Suse alebo Ubuntu, ale som
> otvoreny aj inym alternativam.) A co sa tyka grafickej karty, zatial som
> z internetovych zdrojov vydedukoval, ze mam tieto 2 moznosti:

Mari sa mi, ze som pred par rokmi nieco take cital, ze to niekto spravil (a
dokonca to bol nejaky Cech ak sa nemylim ;-) ).
Narychlo nasiel len tento navod, ako to urobit pre siestich ;-) (Build a
Six-headed, Six-user Linux System) http://linuxgazette.net/124/smith.html .
Skus este na google hladanie nieco na styl "linux two keyboard".

V kazdom pripadne daj vediet ako si dopadol.

Zd.