[linux] viacero viewportov

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pátek Prosinec 29 20:52:19 CET 2006

Zdravim.
Dostal som sa po druhy monitor, tak som rozbehal multi-head X-y...
Co by ma vsak velmi potesilo, je, keby sa nejak dalo v fvwm2 zariadit, ze
oba screeny budu dva rozne viewporty na tu istu pracovnu plochu. Z
dokumentacie som vycital iba tolko, ze pri viacscreenovych displayoch vie
fvwm nastartovat pre kazdy screen zvlast, alebo iba pre jeden konkretne
zadany...
Da sa nejak rozbehat vyssie popisana featura? Pripadne viete o nejakom inom
rozumnom WM, ktory to zvlada? (Rozumnom znamena, ze by nemal nabiehat 2
minuty a mal by byt dostatocne customizovatelny.)

--
(-K JohnNy64 alias Parcialna Derivacia          |  .''`.
[home] http://fixinko.sk/~johnny64/             | : :'  :