[linux] Intel915GM_velky problem - ciastocne vyrieseny

michal.lackovic na sk.schneider-electric.com michal.lackovic na sk.schneider-electric.com
Pátek Únor 3 11:14:58 CET 2006

Ahojte,

s tym Kubuntu naozaj vsetko ide. Teda co sa Dellu d610 tyka. V minulosti
som sa trapil s patchovanim jadra,aby mi pod slackom chodili
tie zaradenia,ale teraz to vsetko slape. Skoro ako vo windows :)
miso

"Marek Sopko" <avatar na host.sk>
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
02.02.2006 23:48
Please respond to
Vseobecna diskusia o Linuxe <linux na lists.linux.sk>

Vseobecna diskusia o Linuxe <linux na lists.linux.sk>
cc

Subject
Re: [linux] Intel915GM_velky problem - ciastocne vyrieseny

zatial nie, ale kedze som uz na FC4 stratil trpezlivost,
cez tento vikend si stiahnem UBUNTU a skusim, potom dam
vediet...
dakujem...

On Tue, 31 Jan 2006 22:52:39 +0100, Marek Ondrej wrote

--
host.sk (http://www.host.sk)
free webhosting - unlimited disk space, php, mysql, shell, no ads.