[linux] prevod dat z MySQL do MySQL - diakritika

Lucky62 lucky62 na datarix.sk
Pátek Únor 3 14:00:19 CET 2006

Zdravím potrebujem previesť dáta z môjho lokálneho MySQL verzie 4.1.14
na MySQL providera verzie 4.0.26.

Skúšal som export cez phpMyAdmin verzie 2.6.4-pl1

Pri exporte som najprv dal voľbu Kompatibilita SQL Exportu na NONE,
ale to pri importe vyhodilo chybu na DEFAULT CHARSET latin2.

Potom som skúsil Kompatibilitu MYSQL40 - to sice zbehlo, ale zbabralo to
diakritiku.
Vypadá to tak, že tá diakritika sa zmršila už pri exporte,
lebo to asi exportuje v UTF-8 (názvy tabuliek, stĺpcov, atď...) ale dáta to
ponechá latin2 - neskonvertuje ich.

Viete niekto rýchlo poradiť ako tie tabuľky korektne dostať k providerovi?
Prístup k db u providera mám len cez phpMyAdmin, príp PHP.

Vďaka.
Ján Koštial.