[linux] prevod dat z MySQL do MySQL - diakritika

Marek Podmaka marki na onee.sk
Pátek Únor 3 14:22:33 CET 2006

Citát Lucky62 <lucky62 na datarix.sk>:

> Prístup k db u providera mám len cez phpMyAdmin, príp PHP.

Vyskusaj si zmenit kodovanie v phpmyadmine - hned po prihlaseni na tej uvodnej
stranke - mal by si tam mat na vyber napr. slovencina win1250 a slovencina
iso8859-2 (pripadne cestina, to je jedno). Neviem teda ci to vplyva aj na
export/import, ale je to mozne.

Ak som http formulare pochopil spravne, tak klient data posiela serveru v takom
kodovani v akom dostal danu stranku. Takze toto nastavenie pomaha vtedy ak mas
napr. data v mysql v iso a chces ich editovat cez phpmyadmin - musis si
nastavit kodovanie iso. Vyskusaj teda ci to nepomoze aj pri exporte, resp.
importe...

--
  bYE, Marki

Daląí informace o konferenci linux