[linux] prevod dat z MySQL do MySQL - diakritika

Lucky62 lucky62 na datarix.sk
Pátek Únor 3 16:13:54 CET 2006

Pri prihlásení do phpMyAdmin si môžem zvoliť Slovak (sk-win1250),
ale po prihlásení sa to aj tak prepne do Slovak (sk-utf-8) a iné kódovania
phpMyAdmin ako utf-8 nie sú k dispozícii - Prečo?

Chcel som ešte skúsiť export cez MySQL ControlCenter, ale možnosť exportovať
a importovať je "disabled"
položky v menu sú šedé.... Čím to môže byť?

Ján Koštial