[linux] Gentoo, Klavesnica (' a ")

Peter Chabada linux na chabada.sk
Pátek Únor 3 19:56:32 CET 2006

On Pi, 2006-02-03 at 10:38 +0100, gsdagsdfg gsdfgfdgdf wrote:
> Prosim Vas o pomoc, nakolko uz si s tym neviem dat rady a kamarat ma podobny problem.
> Mam Gentoo 2005.1, doma s tym problem vobec nemam, v praci vsak hej. Ked si nastavim
> klavesnicu cez setxkbmap us, vsetko je ok. Avsak ja potrebujem prepinat klavesnicu cez
> KDE a to mi prepina cez prikaz : setxkbmap -model pc104 -layout us -variant intl.
> Skusal som aj rozne variant a pod,ale nic mi nepomohlo. Problem mam s ' a ", vzdy musim
> macknut ' a " dvakrat, aby mi to zobralo, alebo ' " a za tym medzernik, ako tento
> [...]

Mozno mam blby komentar, ale nie je to normalne spravanie sa klavesnice
US-INTL? Kedze ide o medzinarodne rozlozenie, tak by mohla mat mrtve
klavesy (death keys). Ak das ' a za tym a, nenapise dlhe a? Ako sa
sprava, ked das iba obycajnu US klavesnicu?

BTW pouzivam IBA sk klavesnicu (ved obsahuje vsetky znaky a nemam
problem s prepinanim klavesnice), takze mozno naozaj pisem sprostosti.
--
Peter Chabada