[linux] Mainboard

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Pátek Únor 3 21:11:38 CET 2006

Hello LINUX konfera!

Uz ma doba dotlacila, aby som si trochu upgradol masinu, ale
potrebujem si kupit taku dosku, na ktorej budem schopny prevadzkovat
linux s Kylix 3.

Lenze prave to je ten problem. Osobne preferujem SuSE 10.0 alebo
Mandrivu 2006, ale obe distribucie bezia na kerneli vyssej verzie ako
2.6.10 a ten nestastny Kylix nie je schopny pri debugovani sa trafit
na spravny proces a skonci to tym, ze proste zatuhne a KILL je jedine
co ho vie presvedcit aby zmizol z pamati.

To je prave dovod preco na vyvoj stale pouzivam SuSE 9.2, kde mam este
kernel 2.6.8 a tam to este funguje. Take rady, ze skus kontaktovat
Borland mi prosim ani nepiste, lebo vam mozem preposlat co som od nich
este v lete dostal a budete "pissed off" ako som aj ja.

Uvazujem o zakupeny 64bit AMDcka v sockete 939 ale to je prave
problem.

Masiroval som svojimi otazkami uz aj chalanov z Suse-linux konfere a
svorne tvrdili, ze si mam kupit novsiu dosku ktora ma chipset nie NF3
ale NF4 ale na SuSE 9.2 maju zlu podporu toho chipsetu.
Po dalsie pokial si kupim dosku s K8T800Pro, tak tam mam odskusane, ze
tam nejde poriadne sietovka, myslim ze ani USBcka.

Skuste mi poradit nieco zufalcovi, ktory uz ma nocnu moru z Linuxu.

Dakujem vam, krasne vily.

--
Best regards, TRoland
http://www.rotursoft.sk