[linux] modem SYS

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Sobota Únor 4 14:53:04 CET 2006

Ahoj,

pokial nedas k dispozicii skutocne informacie, tak ti asi nikto
neposkytne pomoc - ASUS nema len jeden typ notebooku
(http://www.linux-on-laptops.com/asus.html).

Je otazne ci system komunikovat s nejakym internym modemom - to ze
zistil, ze nejake zariadenie sa identifikuje ako modem SYS este vela
neznamena...

Zd.