[linux] Intel915GM_velky problem - vyrieseny

Martin Simovic martinsimovic na gmail.com
Neděle Únor 5 03:23:27 CET 2006

nie je to taka zlozila uloha :)

ako iste vies je to distribucia zalozena na debian-e, co je IMHO velka vyhoda..
je dostatok dokumentacie ci uz od ubuntu alebo debian..
dpkg + apt je balickovaci system bez konkurencie (reklama:) )

asi jedine co ma trochu stalo namahy je defaultne GNOME (existuje
KUBUNU s default KDE) ale ako som si zvykol, mam ho radsej ako kedysi
KDE

na serveroch doposial pouzivam DEBIAN, na desktope (a specialne na
laptope) UBUNTU, koli straighforward instalacii (na debiane ma stalo
rozchodenie vsetkych veci 15 kompilacii jadra;na druhej strane som sa
vela naucil)

ostatne vyhody su debian default;velke mnozstvo dostupneho
nabalickovaneho software priamo z offic.depozitorii, bezproblemovy
upgrade na novy release, velmi vhodne zvolene default nastavenia
sluzieb, zrozumitelny a prehladny system, rychlost.

nedivil by som sa keby si zostal pri UBUNTU, ale aj tak:povodna rada
bola myslena tak, ze skus liveCD alebo instalaciu a odkukaj co tam
poriesili aby to chodilo.

vela zdaru a chuti k objavovaniu.

martin.