[linux] Intel915GM_velky problem - vyrieseny

Marek Sopko avatar na host.sk
Pondělí Únor 6 02:20:13 CET 2006

ano,

este raz vdaka,

skusal som instalaciu programov a naozaj je to super,
s .rpm som vela problemov nemal, robil som s nimi asi 4 roky,
takze som nasiel aj nejake tie chybicky,

teraz sa mi zatial tie .deb celkom pacia...
uvidime neskor...

gnome prostredie tiez ujde, pre mna je dolezitejsia grafika
a moznost programovania... je mi jedno v akom prostredi robim...

rozhodne, pracu v ubuntu budem moct zhodnotit az neskor...
zatial musim ale jednoznacne skonstatovat, ze
bez akychkolvek specialnych nastaveni som rozbehol kompletne
vsetko, vratane wifi, ktore som musel na fc4 trosku postrcit aby dobre islo...

vrela vdaka...

ms