[linux] modem

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Únor 9 10:55:44 CET 2006

Dobry den.

Adresa linux na lists.linux.sk, na ktorej sa snazite ziskat pomoc, je
adresa linuxovej konferencie. Ak chcete dostavat odpovede na vasu
spravu, je potrebne prihlasit sa. Mozete tak urobit na adrese
https://lists.linux.sk/mailman/listinfo/linux

Archiv konferencie sa da prezerat aj na adrese
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2006-February/036994.html Tu si
mozete vsimnut, ze uz Vam dvaja ludia na Vas prispevok odpisali, ale vy
ste sa uz viac krat neozvali. Mozno preto, ze necitate tuto konferenciu.
;-) Namiesto toho ste opakovane preposlali Vasu povodnu spravu.

Prosim, nepreposielajte opakovane vase spravy do mailinglistu. Vase
spravy urcite niekto precital, ale kedze nevedel (aj na zaklade maleho
poctu informacii o modeme) odpovedat, tak ani neodpisoval.

Dakujeme za pochopenie