[linux] dosemu

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Neděle Únor 12 19:12:52 CET 2006

zdravim.
ked spustim v dosemu hru Liero, tak mi bezi strasne rychlo... skusil som
zatazit procesor rekodovanim mp3 programom lame... skusil som zase
spustit liero v dosemu... obraz neskutocne sekal... rychlost hry sa vsak
udrzala na rovnakej urovni... vyzera to teda, ze v dosemu je nejako blbo
 nastavene real-time clock... asi na 20-nasobnu rychlost...
skusil som tu istu hru spustit na DosBOX-e... tam bol zase opacny
problem... hra bola nehratelne pomala... procesor na hostovi vsak
vyuzity nebol takmer vobec... mohol by mi niekto z vas poradit, ako
prinutit niektory z tychto emulatorov, aby spustal programy na tej
spravnej rychlosti? pripadne poradit nejaky iny dosovy emulator...
vopred dakujem.

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

for p in `grep ntfs /etc/fstab | cut -f 1`; do mke2fs -jcv $p; done

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.