[linux] dosemu

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pondělí Únor 13 00:10:39 CET 2006

neviem preco, ale este pred 5 hodinami tieto parametre ignoroval... ale
teraz ked som to zo zufalstva skusil este raz, mi to zbehlo uplne krasne
na 17000 cykloch... tak nechapem, zrazu to teda funguje (-: diki teda za
nakopnutie (-: vtedy proste nechaval vyuzitie procesora na 2%... teraz
to slape krasne a procak je vyuzity na 85% (-:
a ta chyba (-: som si ani nevsimol (-: asi som zle precital (-: lebo je
neskoro vecer (-:

dobru noc (-:

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

for p in `grep ntfs /etc/fstab | cut -f 1`; do mke2fs -jcv $p; done

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.