[linux] Mainboard - vysledok rozhodnutia

Roland Turcan konf na rotursoft.sk
Čtvrtek Únor 16 17:13:46 CET 2006

<<< 16. 2. 2006 17:08 - Roland Turcan "konf na rotursoft.sk" >>>
RT> Hello LINUX konfera!

RT> Uz ma doba dotlacila, aby som si trochu upgradol masinu, ale
RT> potrebujem si kupit taku dosku, na ktorej budem schopny prevadzkovat
RT> linux s Kylix 3.

RT> Lenze prave to je ten problem. Osobne preferujem SuSE 10.0 alebo
RT> Mandrivu 2006, ale obe distribucie bezia na kerneli vyssej verzie ako
RT> 2.6.10 a ten nestastny Kylix nie je schopny pri debugovani sa trafit
RT> na spravny proces a skonci to tym, ze proste zatuhne a KILL je jedine
RT> co ho vie presvedcit aby zmizol z pamati.

> [...]

Tazke nakoniec som si kupil:

MSI K8N Platinum soc. 939 chipset nForce4
AMD 64 bit 3000+
MSI NX6200 128MB PCIExpress
HDD Maxtor 250GB SATA

Nainstaloval som SuSE 9.2 a jedine co neslo spravne bola graficka
karta. Tak som nasiel navod ako nainstalovat ovladac, ktory som
stiahol z nVidie a nainstaloval.

Teraz SuSE 9.2 ide ako hodiny a som max. spokojny. Samozrejme som si
instaloval na masinu aj SuSE 10.0 32bit aj 64bit a tie isli bez
najmensich problemov.

--
Best regards, TRoland
http://www.rotursoft.sk