[linux] Pripojenie na VPN

Igor Stanek i.stanek-conf na chastia.com
Neděle Únor 19 12:36:38 CET 2006

Dik, uz som to vyriesil :) nova instalacia Debian Sarge ;-) + iptables....a
funguje to.

Igor Stanek

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Peter Surda
Sent: Friday, February 17, 2006 1:32 AM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] Pripojenie na VPN

Igor Stanek wrote:
> Ahoj,
ahoj

> potrebujem sa z nasej LAN, ktora je za Debian linux firewallom
> (NAT) pripojit k zakaznikovi na jeho VPN (Windows Server 2003).
> Neviem, co mam nastavit u nas na tom Debiane, aby sa to podarilo.
> Spojenie zlyha s hlaskou "Error 721: The remote computer did not
respond.".
tcpdump je tvoj priatel.

> ipchains ...
No ten ipchains uz ma svoj vek, je mozne ze je to nim, ale skus najprv
ten tcpdump.

Inac v principe staci ako pises povolit TCP 1723 a protokol GRE. Mozno
ten GRE nemaskaradujes resp. co sa s tym v ipchainsoch robi?

S pozdravom,
Peter

--
http://www.shurdix.org - Linux distribution for routers and firewalls