[linux] Produkt D-com ADSL Router Plus v3 - upgrade firmware (fw)

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Únor 22 18:31:58 CET 2006

On Wednesday 22 February 2006 09:34, Kocur wrote:
> Nazdar..
>
> no musis si na PC z ktoreho xesh firmware upgradnut spustit TFTP server,
> ..a musis mat stiahnuty ".BIN" subor z webu vyrobcu , z aktialnym
> Firmware...
>
> ..vacsina utilitiek TFTP co som videl je ale pod sWINstwa..
> ..ale mozno niekto poradi ako to spravit pod linuxom..
>
> ..ja som vcera upgradol FW na SpeedTouchu510-ne ..
> ..a zostal som nemilo zaskoceny..:|
Pokial ja viem tak su 3 rozne hw verzie, tak pozor na to. U nas som sa stretol
so vsetkymi tromi. Aj bridge profily boli pre ne rozne a navzajom nesedeli.

--
Lubor Kacian