[linux] Internet cez Nokiu 6020

Ján Sáreník jasan na x31.com
Středa Únor 22 18:50:27 CET 2006

Ahoj!

> vie niekto ako na Linuxe rozbehat pripojenie do internetu cez Nokiu 6020
> EDGE?

Nevie. Ale keby ma to zaujimalo, hladal by som, az by som narazil
napriklad na to, ze Gnokii[1] podporuje 6020 a ked by som chcel najst
konkretny priklad nastavenie (sice pre kusticek iny typ), nasiel by som
navod[2] od jedneho chlapika.

Ale kedze nechcem z Teba robit vola ze nevies pouzit Google, necham to
na Teba a neposkytujem teda ziadne konkretne odkazy.

  Drzim palce a dufam ze sa Ti to podari!
   S pozdravom
    JaSan

PS: Pssst. Nieze si budete z kolegu robit srandu. Ziadne odkazy nepisem.
    Ak nahodou nieco podobne vidite, mozno to omylom vtesnal do mailu
    Vas MTA alebo MUA, co by znamenalo, ze treba nahlasit bug...? ;-)
   [1] - http://wiki.gnokii.org/index.php/Nokia6020Config
   [2] - http://www.marzocca.net/linux/ubuntux31.html#gprs