[linux] SpeedTousch510iV4 - orig. Produkt D-com ADSL Router Plus v3 - upgrade firmware (fw)

Kocur kocur na zsvak.sk
Čtvrtek Únor 23 08:37:31 CET 2006

Nazdar..

No vo firmware v 4.3.2.6 z anglickej stranky
http://www.speedtouch.co.uk/510.asp
pribudlo hlavne DynDNS, moznost profilov pouzivatelov-adminov,
..je prerobene rozhranie NATu..
..a vlastne komplet WEBadministracia...
..typy "Tepmplates" su tiez ine.. a v danom Firmware SU LEN PRE UK..A TO LEN
PRE ROUTED-PPPoE MOD..!!!
cize je potom nutna uprava konfiguracie..
(export configuracie - user.ini, uprava VPI/VCI na 1.32 a inych parametrov v
textovom editore, nasledy upload upraveneho suboru)

..po upgrade firmware router nepouziva IP:10.0.0.138 ale
IP:192.168.1.254....!!!
..taktiez po upgrade sa neobnovi spojenie z providerom; z hore uvedeneho
dvovodu; Defaultne je vypnuty DHCP server, v podstate
je treba znovu absolvovat "Configuration Wizard", ktory to vsetko nastavy,
( teda aspon by mal  ..:| )..
..pripadne si clovek musi ten router "nanovo nakonfigurovat"..od zakladu..

..Ak by sa niekomu novy fw skor nepacil ako pacil, a xel by urobit downgrade
na povodnu verziu, (taq ako ja),
..taq nech to uz racej nerobi, alebo nech najprv prekofiguruje ip z
192.168.1.254 NASPAT NA IP 10.0.0.138..!!!
..
v opacnom pripade sa clovek stane "stastnym" drzitelom modrej skatulky co
blika a svieti na zeleno.. :((

..HOWK..

(idem fcul vypajkovavat flashku, a zhanat "neaky funkcny speedtouch" z
ktoreho si musim stiahnut "dobru" flasku)