[linux] Aky AP na pripojenie domacej siete

Slavomir Slizik slavko na gmail.com
Neděle Leden 1 18:16:42 CET 2006

Ahoj,

> Potreboval by som cez mikrovlnku pripojit malu domacu siet - uvazujem, ze
> by
> postacujucim riesenim bolo APcko s NATom - uvazujem spravne z hladiska
> praktickej bezpecnosti? Vedeli by ste mi doporucit nejaky konkretny
> -dostupny typ (viem napr o Ovislinku WL1120 - ten vie NAT - no uz sa vraj
> neda kupit).

aby som aj poradil a zaroven neodbocil od temy tohoto mailinglistu :) tak
mozem doporucit ASUS WL500g co je domaci wifi router, accesspoint,
printserver, fileserver alebo co len chces, ktory bezi na Linuxe (da sa
konfigurovat jednak cez web ako bezne taketo routriky, ale mozes sa do neho
aj telnetovat alebo SSHckovat a vnutri bezi normalny linux). Existuje pren
vela roznych modifikacii firmwaru, napr. ti moze robit routovanie voci
mikrovlnke (takze ho pouzijes "naopak" tzn. wifi kabel zo strechy ti ide do
toho zariadenia a potom do ethernetovych portov potom zapojis domace
pocitace - nie je to prave to co chces?).
Stoji trosku viac ako ine podobne zariadenia, ale zasa dokaze prakticky
hocico a je to kvalitne a spolahlive zariadenie (aspon podla mojich
doterajsich skusenosti).

Zaroven prajem celemu osadenstvu krasny novy rok 2006.

--ssl