[linux] router pre 2 adsl <> 1 siet

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Úterý Leden 3 14:20:32 CET 2006

Dňa Utorok 03 Január 2006 01:25 popoludní Dalibor Perasin napísal:
> nazdar,
>
>  mame adsl pripojenie, firewall na mandrive medzi modemom a switchom.
> funguje ale len na 512kbs a potrebujeme  zvysit celkovo na 1mbs este jednym
> spojenim. potrebujem doporucit riesenie, ktore slapalo cez jeden komp? +
> prakticke skusenosti.

>  dalibor

To iste nam bezi na 2x adsl. 1x Nextra a1x STOnline (na dovody sa ma
nepytajte, firma si to tak priala, tak som im to spustil). Je tam Mandriva
2006 a shorewall ver 2.4 to uz ma v sebe. Takze jednoducha konfiguracia.
Predtym som to mal cez ip rulesy a pod. no zakaznik vecne menil poziadavky co
kam ma ist, tak som tam dal novu mandrivu a tak sa to lahsie a najme
prehladnejsie rekonfiguruje.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.