[linux] CMS e107 a ine

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Úterý Leden 3 19:00:18 CET 2006

Ahojte,

po dlhom testovani som na server nainstaloval
CMS system e107 - http://www.e107.org
No zial, po chvili euforie som sa sklamal,
lebo som zistil, ze kodovanie je nastavene

<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1' ?>

Da sa to nejak slusne zmenit pre cely web?

Okrem toho som skusal drupal, xarayu, joomlu, ale tie mi nejak
nechceli dobre chodit na hostovanom webe.

e107 vyzeralo v pohode, az do chvile problemu s kodovanim.

Nemate skusenost s nejakym cms, ktore je dobre strukturovane
a dobre lokalizovane a nepotrebuje prava roota na istalaciu.

PS: dev-wms, php-rs, spip som skusal a nehodili sa mi.

--
S uctou
Pavol Lajciak

Pedagogicka fakulta
Katolicka Univerzita
Katedra informatiky
Namestie Andreja Hlinku 56
034 01 Ruzomberok
tel: +421 44 4320 961 kl. 333
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk
http://pf.ku.sk/lajciak/