[linux] host a WWW bez www presmerovanie

Lubomir Host rajo na platon.sk
Úterý Leden 3 23:56:34 CET 2006

On Tue, Jan 03, 2006 at 11:30:15PM +0100, Jan Kunder wrote:

> D.
>
> BTW: Nebolo prave to, co nam na IE vadilo, to, ze robi automaticky za usera?

Mozno. Ale pokial to robi iba vtedy, ak nenajde povodne napisanu domenu,
tak to nevadi. Ja osobne mam (zlo)zvyk nepisat do kazdej URL
www, ale veelmi mnoho webmastrov a spravcov DNS je natolko lenivych, ze
DNS zaznamy BEZ www a webservery nie su korektne nakonfigurovane.

Takze ak by to browser nerobil za teba, sposobilo by ti to viac otravy
ako uzitku.

Len tak pre zaujimavost si skuste:

http://t-zones.sk/
http://www.t-zones.sk
http://www.t-mobile.sk
http://t-mobile.sk

Zaver: t-zones.sk je prazdna stranka, www.t-zones.sk je redirect na
http://www.t-mobile.sk, http://t-mobile.sk a http://www.t-mobile.sk su
2 domeny s tym istym contentom. Dobry bordel, co? ;-) Mozte si skusit
pohladat taketo konfiguracie sami.

Az budete niekto konfigurovat apacha, tak odporucam nadefinovat virtual
host nasledovne:

<VirtualHost 195.168.3.8>
    DocumentRoot   /var/www/rajo.platon.sk/
    ServerName     rajo.platon.sk
    ServerAlias    www.rajo.platon.sk
</VirtualHost>

Potom uzivatel bude ako URL vidiet stale to iste http://rajo.platon.sk

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>   ICQ #:  257322664   ,''`.
Platon Group                              http://platon.sk/  : :' :