[linux] ReiserFS => NTFS/FAT

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Leden 4 13:47:44 CET 2006

ahoj,
raiser urcite neskonvertujes na fat32 bez straty dat (vzhladom na
rozdielnost tychto fs). 'konvertor' krory ti urcite pomoze: skopiruj
data na inu particiu/disk, zmen fs na fat32 a skopiruj s5. to je
naj[spolahliv|pouzivan|bezpecn]ejsi :) sposob 'konverzie'.

btw: okrem read only pristupu budes moct aj zapisovat, co v pripade
pluginu nie je mozne (podla informacii, ktore citam na stranke pluginov).

existuje aj urcity sposob zapisu na ext2 (mozno aj reiser/ext3) z
prostredia win, ale je to dost pomale a v praxi v podstate nepouzitelne.
--
mk