[linux] ReiserFS => NTFS/FAT

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Středa Leden 4 14:09:57 CET 2006

On Wed, Jan 04, 2006 at 01:47:44PM +0100, Martin Kyrc wrote:
> ahoj,
> raiser urcite neskonvertujes na fat32 bez straty dat (vzhladom na
> rozdielnost tychto fs). 'konvertor' krory ti urcite pomoze: skopiruj
> data na inu particiu/disk, zmen fs na fat32 a skopiruj s5. to je
> naj[spolahliv|pouzivan|bezpecn]ejsi :) sposob 'konverzie'.

Mozem len suhlasit. :)

> btw: okrem read only pristupu budes moct aj zapisovat, co v pripade
> pluginu nie je mozne (podla informacii, ktore citam na stranke pluginov).
>
> existuje aj urcity sposob zapisu na ext2 (mozno aj reiser/ext3) z
> prostredia win, ale je to dost pomale a v praxi v podstate nepouzitelne.

Celkovo som nemal problem s ovladacom ext2 pod windows. Spolahlivo cita a aj
zapisuje. Citanie mam urcite odskusane, ze funguje perfektne rychlo (mapujem
si image diskov z ext2 :-). Zapis mi tusim tiez fungoval celkom pekne
rychlo, az som zacal uvazovat, ci sa windows neda naintalovat tymto sposobom
na ext2 (lepsie ako ho mat na fat :-).

Pomaly je zapis na NTFS cez captive driver. Je to sice spolahlive a vie to
robit tusim vsetky operacie, ale islo to len par kilo/sekundu.

		SAL