[linux] host a WWW bez www presmerovanie

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Středa Leden 4 21:33:10 CET 2006

no... nevyznam sa a este som nikdy neskusal ale na http://no-www.org som
nasiel takyto navod na presmerovanie:
spravim v DocumentRoote subor .htaccess ak tam este nie je a pridam
donho tieto riadky:
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.domain\.com$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://domain.com/$1 [R=301,L]
a takto by sa malo presmerovat z adresy www.domain.com na domain.com ale
asi bude treba stale mat ten ServerAlias nastaveny... no nic, nevyznam
sa v tom a nemam v tom este uplne jasno...