[linux] Instalacia ovladaca na modem v SUSE 10

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 22:19:21 CET 2006

neviem... ja osobne moc takymto nastavovadlam neverim... podla mna je
najlepsie nastavovadlo vzdy rtfm (napr. man, info, spominane howto...) a
vim (-: tak tomu lepsie rozumiem (vaecsinou...) (-:

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.