[linux] iPod + Linux?

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 22:25:25 CET 2006

nazdar ludia...
poprosil by som radu ohladne kombinacie jablckoveho iPodu a Linuxu...
teda... nasiel som si utilitku zvanu "gtkpod", ktora vie kopirovat a
mazat pesnicky na iPode... ale napriklad s playlistmi nevie pracovat
vobec a vzdy ich tak trochu hodne poprekruca a pomaze a to mi dost
vadi... takze by som rad vedel ze ci mate skusenosti o kompatibilite
tohto zariadenia s Linuxom...
a pocul som este aj ze sa da hodit Linux na iPod... Viete o tom niekto
nieco viac? mate skusenosti?
vedeli by ste mi odporucat nejake riesenie?
dakujem...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.