[linux] Admin

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Leden 5 22:47:16 CET 2006

  Hlasim, ze mame mailserver zatazeny mnohymi nedorucenymi spravami,
ktore bud sa nevedia dorucit na druhu stranu (server neodpoveda),
alebo sa nevedia dorucit na nasej strane (ked server odpovedal, ale
povedal, ze taky uzivatel neexistuje alebo nieco podobne) -- to druhe
som uz hadam vyriesil, povytvaral som potrebne bounce aliasy.

  Vyzyvam preto ludi, ktori su napisani ako spravcovia mailinglistov,
aby si spravili vo svojich zoznamoch poriadok, pretoze ked tak neurobia,
spravim poriadok ja. Hadam sa rozumieme.

  Zatial som vypol odosielanie mailov na tieto adresy, ak si niekto
myslite ze su aktivne a ze som to nemal robit, kricte:

 vseleceni zavinac way-industry.sk
 (dovod: mail.way-industry.sk neodpoveda)

 schmotzer zavinac alfa.intrak.tuke.sk
 (dovod: alfa neodpoveda)

 Koniec hlasenia.

--
Rozzlobeny dedo JaSan.
(Az mu para z usi syci, jak z lokomotivy.)