[linux] iPod + Linux?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pátek Leden 6 13:52:49 CET 2006

Ahoj,

> a pocul som este aj ze sa da hodit Linux na iPod... Viete o tom niekto
> nieco viac? mate skusenosti?

linux na iPod sa sice hodit da, ale nevie to skoro vobec nic, v prvom
rade to dost nekvalitne prehrava mp3, takze ak chces cokolvek ine ako
nejake primitivne hry a generator fraktalov, tak zatial je to onicom.

ale zase da sa to nainstalovat velmi jednoducho, ma to par mega, takze
ked chces mat pri boote tucniacika a chvalit sa bootovanim kernelu, tak
je to celkom pouzitelne. ked to tam nainstalujes, tak si pri boote mozes
vybrat medzi povodnym firmware a linuxom.

o iPode pod linuxom neviem vobec nic.

 Juraj.