[linux] iPod + Linux?

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pátek Leden 6 17:37:53 CET 2006

> nie je to skor otazka kodekov? pouzitie mad (integer-only dekoder) by mozno
> vyslo lepsie ako bezne kodeky s pobyhlivou radovou ciarkou, nie?

no... nieco som o tom popozeral a zistil som tolko ze pouzivaju tam
integer-only nejaku intelacku kniznicu ktora fici este lepsie ako mad,
ale aj mad ze na to existuje...
len jediny hacik vidim v tom ze mam nano a ten neni oficialne
podporovany takze neviem...
ale zas na druhu stranu co tam bolo pisane o tom ze na novsich iPodoch
uz to funguje rychlejsie...
v kazdom pripade sa vsak da nastartovat aj povodny firmware takze to
skusim...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.