[linux] iPod + Linux?

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Pondělí Leden 9 01:02:27 CET 2006

mno... takze som to nainstaloval na ten ipod a musim uznat ze som veelmi
spokojny, pri prehravani mp3 to vobec neseka... dokonca hlasi ze procaky
su takmer idle pre CBR a tak na 75% pre VBR...
Takze aby som to uzavrel, tak vysoko odporucam instalovat na ipod linux,
urcite sa to oplati...
Ak mate iPod nano, urcite nevahajte... dokonca tam mam aj Doom 1 a 2 (-:
musel som vsak pouzit nightly build zo vcera (2006-08-01) ako jadro tak
aj podzillu...

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.