[linux] Admin

Marek Grác xgrac na fi.muni.cz
Úterý Leden 10 01:40:38 CET 2006

Nazdar,

On Thu, 5 Jan 2006, Jan Sarenik wrote:

>   Hlasim, ze mame mailserver zatazeny mnohymi nedorucenymi spravami,
> ktore bud sa nevedia dorucit na druhu stranu (server neodpoveda),
> alebo sa nevedia dorucit na nasej strane (ked server odpovedal, ale
> povedal, ze taky uzivatel neexistuje alebo nieco podobne) -- to druhe
> som uz hadam vyriesil, povytvaral som potrebne bounce aliasy.

Je to kvoli tomu, ze nedorucene spravy za momentalne povazuju za
spam. Kvoli tomu nefunguju v mailmanovi funkcie, ktore sa snazia o
hladanie zlych adries. Ak sa pytate preco, tak dovod je jednoduchy. Niekto
rozposielal spam z nasej adresy (nejake linuxove PDA) a kedze taketo
adresy mailman nepoznal, tak ich daval na schvalovanie (ano aj tento
mailing-list je mierne moderovany). Kedze tych mailov bolo dost, povedzme
tisice, mozno desiatky tisic, tak toto bolo najjednochusie
riesenie. Nechcite vediet, kolko trvalo zobrazenie stranky s potvrdzovanim
:)

>   Vyzyvam preto ludi, ktori su napisani ako spravcovia mailinglistov,
> aby si spravili vo svojich zoznamoch poriadok, pretoze ked tak neurobia,
> spravim poriadok ja. Hadam sa rozumieme.

V pohode sprav poriadok.

> --
> Rozzlobeny dedo JaSan.
> (Az mu para z usi syci, jak z lokomotivy.)

PS: toto skutocne nie vhodne miesto na stazovanie. Kedze sa to tyka