[linux] SPF (was: Admin)

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Leden 10 16:54:15 CET 2006

Hello,

Tuesday, January 10, 2006, 16:06:58, Matus UHLAR - fantomas wrote:

MUf> co znamena oneskorenie kazdeho "prveho" e-mailu a teda znizenie funkcnosti
MUf> e-mail sluzby ako-takej.

  Celkovo pre maily to problem nie je, kedze je pozdrzany len ten
  jeden prvy mail. A velke servery sa relativne rychlo dostanu na
  whitelist. Jediny problem, ktory greylistig ma, je zdrziavanie
  registracnych mailov z roznych web formularov. To cloveka nepotesi,
  ked musi cakat aj 2 hodiny kym mu pride heslo :) Blbe na tom je
  hlavne to, ze aj ked si nastavim greylist cas na 5 minut, druhy
  server to skusi napr. o minutu a potom az o pol hodinu :( Ale myslim
  ze za to VYRAZNE znizenie spamu to stoji...

--
  bYE, Marki