[linux] crontab - nespravny format zapisu?

Marek Podmaka marki na onee.sk
Úterý Leden 10 17:03:12 CET 2006

Hello,

Tuesday, January 10, 2006, 16:53:24, Jan Kunder wrote:

JK> Takze menim otazku na:
JK> Preco "" a '' crontab neakceptoval (resp. shell, ci co vlastne?)?
JK> Lebo spustene boli vid syslog.

  Tiez som raz uvazoval nad tym, preco mi nejake veci z cronu nejdu,
  ale pre tento tvoj pripad ma napada toto:

  Ked to das do uvodzoviek, cron/shell to povazuju za jeden prikaz bez
  parametrov a snazia sa to spustit. Samozrejme ze prikaz/subor s
  takym menom neexistuje, a preto sa nic nespusti. Pouzitie opacnych
  apostrofov (`) by som pochopil ako to robi shell - vykonal prikazy v
  nich a nasledne by vykonal to, co tento prikaz vratil (ak nevies ako
  to funguje, vyskusaj si v shelli napr. toto: `echo id` a spusti sa
  ti prikaz "id").

  Toto bol len moj tip, kludne je mozne ze to (ne)funguje z ineho
  dovodu :)

--
  bYE, Marki