[linux] mailman

JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Úterý Leden 10 20:01:40 CET 2006

mam taku vseobecnu otazku ohladne mailmana... som clenom viacerych
konferencii na roznych serveroch s roznymi adminmi a vsade mam ten isty
problem...
nechodia mi maily co som poslal ja, aj ked som tuto moznost na vsetkych
zapol...
overoval som tu moznost 3-krat, ci je zapnuta a ze ci som ju nepochopil
zle, cital som popis k tomu aj po slovensky aj po cesky (-: a bud som
teda uplny idiot, alebo to nefunguje...
a bolo by to pre mna ovela jednoduchsie, keby som medzi prijatymi
spravami mal aj svoje, lebo obcas sa stane ze kukam, kukam ale neviem si
spomenut ze na aku moju spravu to bola reakcia, ak ten clovek neprilozi
povodnu spravu... a hladat to v outboxe je tiez dobre sialenstvo...
a kukam ze som este nenapisal otazku (-: takze otazka znie: som idiot,
alebo to nefunguje? (nehanbite sa, ja si bez problemov priznam ze idiot
som keby sa ukazalo ze je chyba vo mne, mozte mi to priamo napisat a
snad sa neurazim (-: )

--
JohnNy64 - ...and once Tux will rule the world!

Please don't send me attachments in M$ Word, Excel nor PowerPoint format.
See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html for more info.